Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com
PEDAQOJİ YAZILAR
2015
2014
2013
2012
2011
Fəal təlimlə aparılan dərs
Təhsilimizdə aparılan qiymətləndirmələr barədə
Azərbaycanda dövlət büdcəsinin dinamik artımı fonunda təhsil sferasına ayrılan xərclər və ali təhsildə aparılan maliyyə islahatının mövcud vəziyyəti
Təhsilimizin yeni inkişaf dövrü
Dərsdə dialoq üsulundan istifadə
Xüsusi lisey siniflərində təhsil alan VI sinif şagirdlərinin bilik və bacarıqlarının Azərbaycan dili və riyaziyyat fənlərindən meyarlar üzrə təhlili
Dərslərimi fəndaxili inteqrasiya əsasında qurmağa çalışıram
Milli pedaqogikanın metodoloji əsaslarına dair
Ədəbiyyat fənni kurikulumu yeni pedaqoji innovasiyadır
Ümumtəhsil məktəbləri üçün kimya fənni kurikulumu (VII-XI siniflər) haqqında
İlk peşə-ixtisas təhsili müəssisələrində peşə hazırlığı məzmununun müəyyənləşdirilməsində yeni prinsiplər
Ədəbiyyat dərslərində əyanilik
Kiçikyaşlı məktəblilərin milli ruhda tərbiyəsi
Ədəbiyyat fənn kurikulumu haqqında mülahizələr
Azərbaycanda təhsilə dövlət qayğısının iqtisadi aspektləri və təhsildə yeni maliyyələşmə mexanizmləri
Ümumi təhsil sahəsində islahatlar
Azərbaycan Respublikasında məktəbəqədər təhsilin proqramı (kurikulumu) (3-6 yaş)
Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün riyaziyyat fənni kurikulumu (V-XI siniflər)
Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün çağırışaqədərki hazırlıq fənni kurikulumu (X-XI siniflər)
Ümumtəhsil məktəblərində informatika fənninin tədrisi
Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün təsviri incəsənət fənni kurikulumu (V-IX siniflər)
Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün musiqi fənni kurikulumu (V-IX siniflər)
Məktəbəqədər təhsilin konseptual problemləri
Kurikulum Mərkəzi: qısa tarixi xülasə
"Təhsilin əsasları" fənni çərçivəsində gələcək müəllimlərin məktəb təcrübəsinin yeni modeli
Ali təhsildə yeni maliyyələşmə mexanizminin tətbiqi üzrə ilkin nəticələr və təkliflər
Təhsilin keyfiyyətinin dəyərləndirilməsi
Ötən il Kurikulum Mərkəzi üzrə aparılmış elmi-tədqiqat işlərinin nəticələri
Monitorinq, qiymətləndirmə və təhsilin keyfiyyəti
Məktəb direktoru - rəhbər, pedaqoq, tərbiyəçi
Riyaziyyat dərslikləri müəllim və şagirdləri qane edirmi?
Peşə təhsilində kurikulumlar
Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün həyat bilgisi fənni kurikulumu (V-IX siniflər)
Beynəlxalq təcrübədə məktəb fəaliyyətinin dəyərləndirilməsi
Kimyanın tədrisində inteqrasiya və ondan istifadənin səmərəli yolları
Strateji planlaşdırma mexanizmi və onun tətbiqi
2009-2010-cu dərs ilində mərkəzləşdirilmiş qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarında Azərbaycan dili və ədəbiyyat fənni üzrə nəticələr barədə
2009-2010-cu tədris ilində mərkəzləşdirilmiş qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarında xarici dil fənni üzrə nəticələr barədə
Belə dərslikləri təqdir edirik
Dərketmə problemi
Şirvan şəhəri ümumtəhsil məktəblərində tam orta təhsil pilləsi üzrə buraxılış imtahanlarının keyfiyyət göstəricilərinə görə təhlili
Sintaktik təhlil ən yaxşı vasitədir
İxtisasartırma, təkmilləşdirmə, dayaq məntəqələri: mexanizm və problemlər
Musiqi dərslik komplekti barədə
Ali təhsilin İKT əsaslı innovativ inkişafı
Pedaqoji prosesdə diferensiasiya və inteqrasiya
2009-2010-cu dərs ilində mərkəzləşdirilmiş qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarında Azərbaycan tarixi fənni üzrə nəticələr barədə
Mingəçevir şəhəri ümumtəhsil məktəblərində tam orta təhsil pilləsi üzrə buraxılış imtahanlarının keyfiyyət göstəricilərinə görə təhlili
Sumqayıt şəhəri ümumtəhsil məktəblərində tam orta təhsil pilləsi üzrə buraxılış imtahanlarının keyfiyyət göstəricilərinə görə təhlili
2009-2010-cu dərs ilində mərkəzləşdirilmiş qaydada keçirilmiş buraxılış imtahanlarında riyaziyyat fənni üzrə nəticələr barədə
Gəncə şəhəri ümumtəhsil məktəblərində tam orta təhsil səviyyəsi üzrə buraxılış imtahanlarının keyfiyyət göstəricilərinə görə təhlili
Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəbləri üçün coğrafiya fənni kurikulumu (VI-XI siniflər)
Yeni təhsil siyasəti və maarifləndirmə işinin təşkili
Xızı və Qusar rayonlarının ümumtəhsil məktəblərində tam orta təhsil pilləsi üzrə buraxılış imtahanlarının keyfiyyət göstəricilərinə görə təhlili
İbtidai təhsil səviyyəsində riyaziyyat və informatikadan məktəbdaxili qiymətləndirmədə istifadə olunan qiymətləndirmə vasitələri barədə
PISA 2009 beynəlxalq tədqiqatının nəticələri barədə
2010
internetdə
saytda
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI TƏHSİL QANUNU
ƏN YAXŞI MÜƏLLİMLƏR
ƏN YAXŞI MƏKTƏBLƏR
700 BAL TOPLAYANLAR
AZƏRBAYCANIN TƏHSİL NAZİRLƏRİ
DÜNYA UNİVERSİTETLƏRİ
DÜNYA TƏHSİLİ
ELANLAR
Copyright © All Rights Reserved. Created and supported by Mehman Shafagatov