Qoşqar Hümbətov: “Müəllimlik məsuliyyətli peşədir, çünki o ən qiymətli kapital olan insanla işləyir”


Deyirlər ki, hər kəsin gələcək taleyində müəlliminin yeri var. Və bu danılmazdır.  Əlimizdən tutaraq “Ana”, “Vətən”  kəlmələrini yazmağı, saymağı öyrədən ilk müəllimini kim xatırlamır ki? Eələcə də sonrakı təhsil illərində qazandığımız hər bir  uğurumuzda əməyi keçən müəllimlərimizin sevincimizə şərik olmasını yada saldıqca kövrəlməmək mümkünmü? Təbii ki, xeyir! Biz məhz  onların sayəsində bütün varlığımızla xalqımızın əsrlərin sınağından çıxan adət-ənənələrinə, milli-mənəvi dəyərlərinə bağlanmışıq, eyni zamanda dünyagörüşümüz, həyata  baxışımız formalaşıb.  Əlbəttə, bütün bunlar bir anda baş vermir, uğurlarımızın arxasında müəllimlərimizin illər boyu çəkdikləri gərgin zəhmət dayanır. Məktəb partası arxasında keçən illərimizdə müəllimlərimiz bizə bilik verməklə bərabər qətrə-qətrə Vətənə, torpağa sevgi hissi aşılayırlar.  Elə buna görə də müəllimlik çox şərəfli, müqəddəs peşə hesab olunur. Həyatda tutduğu mövqedən asılı olmayaraq hər kəs müəllimi qarşısında baş əyir, onu xoş duyğularla yada salır.  Haqqında söhbət açacağımız Bakıdakı 182 nömrəli  tam orta məktəbin tərbiyə işləri üzrə direktor müavini , ixtisasca tarix müəllimi olan  Qoşqar Hümbətov da hər zaman yetirmələrinin hörmət və ehtiramla xatırladığı məhz belə pedaqoqlardan biridir. 

 

Müəllim həm də yaradıcı işdir

 

Cəlilbad rayonunun Adnalı kəndində  anadan olan Qoşqar  İslam oğlu Hümbətov lap uşaqlıqdan  müəllim peşəsini sevib, tarix fənninə xüsusi maraq göstərib. O, orta təhsilini başa vurduqdan sonra tarixçi olmaq arzusunu Bakı Dövlət Universitetinin tarix fakültəsinə  daxil olmaqla gerçəkləşdirir. 1997-ci ildə ali təhsilini başa vurur. 2000-ci ildən taleyini  Bakıdakı 182 nömrəli tam orta məktəblə bağlayır. Yüksək bilik və bacarığı ilə fərqlənən pedaqoq böyüməkdə olan gənc nəslə tarix fənnini sevə-sevə tədris edir. 2006-cı  ildən isə müəllim kimi fəaliyyət göstərdiyi doğma məktəbində  tərbiyə işləri üzrə direktor müavini vəzifəsində çalışır.

 

“Müəllimlik şərəfli işdir, çünki o həyatını xalqın gələcəyinə həsr edir, müəllimlik  həm də məsuliyyətli işdir, çünki o ən qiymətli kapital olan insanla işləyir” - deyir, Qoşqar müəllim. Həmsöhbətimiz bu günün müəlliminə verilən tələblərdən və gözləntilərdən danışır: “Bilirsiniz, müəllimlik  həm də yaradıcı işdir, belə ki, o hazır göstərişlərlə, tədris prosesini cansıxıcı  təşkil etməklə  işləyə bilməz.  Bu günün müəlliminə verilən tələblər də sözün yaxşı mənasında tamamilə fərqlidir. Müasir müəllim yüksək bilik və bacarığı ilə yanaşı, səriştəliliyi, peşəkarlığı ilə də fərqlənməlidir. Hər bir konkret halda vəziyyəti düzgün təhlil edib, uğurlu həll yolu tapmaq, məsələlərə müstəqil və yaradıcı yanaşmaq, qeyri-standart qərarlar qəbul etmək tələb olunur. Bunun üçün isə pedaqoji nəzəriyyəyə və qabaqcıl təcrübəyə yiyələnmək mütləqdir”.

 

Şagirdləri  fənn olimpiadalarında yüksək nəticə göstərirlər

 

Müxtəlif fənlər üzrə keçirilən olimpiadaların, bilik yarışlarının  bu gün neçə-neçə istedadlı, yüksək hazırlıqlı gənclərimizin üzə çıxarılmasında xüsusi rolu var. Hər bir şagirdin əldə  etdiyi nailiyyət ilk növbədə  onun təhsil aldığı məktəb, eləcə də uğurunda əməyi olan müəllimi üçün başucalığıdır. Elə Qoşqar müəllimin də yetirmələri bu bilik yarışlarında əldə etdikləri yüksək nəticələri ilə onu  az sevindirməyib. Təcrübəli müəllimin dərs dediyi şagirdləri hər il keçirilən ənənəvi respublika fənn olimpiadalarında tarix fənni üzrə  qızıl, gümüş və bürünc medallara layiq görülürlər. Məktəbi bitirən gənclərin  bir çoxu ali məktəblərə qəbul imtahanlarında  600-dən yuxarı bal toplayırlar. Yetirmələrinin əldə etdiyi uğurlardan razılıqla danışan həmsöhbətimiz  bundan qürur hissi duyduğunu söyləyir: “Yetirmələrimlə fəxr edirəm. Məsuliyyət, əzm və iradə  gələcək uğurların açarıdır. Olimpiadalara hazırlaşan şagirdlərimə də ilk sözüm məhz bu olur. Vaxtilə dərs dediyim şagirdlərimin ali məktəb seçərkən müəllimliyə, xüsusilə  ixtisas olaraq tarix fənninə üstünlük  verməsi məni sevindirir. Nə xoş  mənə ki, şagirdlərimə Vətənimizin, eləcə də dünya tarixinin dünəni, bu gününü öyrətməklə onlarda bu fənnə sevgi aşılaya bilmişəm”.

 

Gənclərimizin qəhrəmanlığı, Qələbə sevinci

 

Bu gün sevimli şagirdlərinə Azərbaycanın şanlı Zəfər tarixindən fəxrlə danışan tarixçi müəllim qələbəni əldə edən gənclərimizlə qürur duyduğunu bildirir: “Ali Baş Komandan, Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə Müzəffər Ordumuzun qazandığı qələbə haqqında nə qədər danışsaq belə azdır. Bu, sözlə ifadə edilməsi mümkün olmayan yaşadığımız ən gözəl bir duyğudur. 30 ilə yaxın idi ki, düşmən işğalına məruz qalan tarixi torpaqlarımız Vətən müharibəsində rəşadətli ordumuzun göstərdiyi igidlik və şücaət nəticəsində azad edildi. Tariximizi öyrənən gənclər döyüş meydanında öz qəhrəmanlıqları ilə Azərbaycanın ən yeni   tarixini  yazdılar”.

 

Məktəb gənc nəsil üçün həm də həyat dərsidir

 

Təcrübəli pedaqoq tərbiyə işləri üzrə direktor müavini kimi məktəbdə tərbiyə məsələlərini hər zaman xüsusi diqqətdə saxlayır. Deyir ki, hər bir məktəbin və müəllimin borcu ilk olaraq Vətənini, torpağını sevən vətənpərvər şagird yetişdirməkdir. Şagirdləri milli vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə etmək həm davamlı fəaliyyət tələb edən, həm də olduqca məsuliyyətli bir işdir. Məktəbdə təkcə yazıb-oxumağı, hesablamağı və müxtəlif  fənlər üzrə biliklər öyrətmirlər, məktəb böyüməkdə olan gənc nəsil üçün həm də həyat dərsidir. Onları həyat dərsinə düzgün şəkildə hazırlamaq isə bizlərdən asılıdır: “İndiki şagirdlər çox hazırlıqlı və dünyagörüşlüdürlər, müasir texnologiyalarla işləmək bacarıqları ən yüksək səviyyədədir. Onları heç nə ilə təəccübləndirmək mümkün deyil. Öyrənmə imkanları, istifadə etdikləri resurslar çoxdur. Bu gün orta ümumtəhsil müəssisələri üçün ən önəmli məsələlərdən biri müəllim-şagird-valideyn əməkdaşlığının düzgün qurulmasıdır”.

 

Diqqətdən kənarda qalmayan təhsil işçisi

 

Qoşqar müəllimin istər pedaqoji, istərsə də yüksək təşkilatçılıq bacarığı diqqətdən kənarda qalmayıb. Uzunillik təcrübəyə malik pedaqoq təhsilin inkişafındakı xidmətlərinə və gənc nəslin təlim-tərbiyə sahəsində  yüksək nailiyyətlər əldə etdiyinə görə Təhsil Nazirliyi və  Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyəti tərəfindən fəxri fərmanlara layiq görülüb. Təhsil işçisi əməyinin  qiymətləndirilməsini müəllimə verilən yüksək  dəyərin bariz nümunəsi olduğunu qeyd edir:”Təbii ki, bu, məni sevindirir və qürurlandırır, eyni zamanda  məsuliyyət hissimi də artırır.Yetirmələrimin uğurları isə mənə stimul verir, daha yüksək şövqlə işləməyə ruhlandırır”.

 

Samirə KƏRİMOVA