Universitetlər və gələcək tələbələr üçün sosial medianın önəmi nədir?
Sosial media universitetlər üçün vacibdirmi? Bəs, gələcək tələbələr üçün? Sosial media həqiqətən də universitetlərin hazırkı tələbələri, məzunları, professor-müəllim heyəti, işçi heyəti və daha geniş ictimaiyyətlə ünsiyyət qurması üçün güclü bir vasitə ola bilər.
Lakin bu, həm də potensial tələbələrə müraciət edəcəkləri universitetin profilini və təkliflərini başa düşmək və qiymətləndirmək üçün əlavə vasitə kimi də qiymətləndirilə bilər.
 
Sosial medianın universitetlər üçün önəmi
 
Sosial media müasir kommunikasiya və marketinq strategiyalarının ayrılmaz hissəsinə çevrilib və onun əhəmiyyəti ali təhsil sahəsini əhatə edir. Dünyadakı universitetlər öz auditoriyaları ilə əlaqə yaratmaq, tələbələr və maraqlı tərəflərlə əlaqə saxlamaq və onların ümumi brend varlığını artırmaq üçün sosial media platformalarından istifadənin vacibliyini getdikcə daha çox dərk edirlər. Tədqiqatlara görə, sosial medianın universitetlər üçün çox vacib olmasının bəzi əsas səbəbləri bunlardır:
 
Təkmil ünsiyyət və birgə səylər: Sosial media universitetlərə tələbələri, fakültələri, işçiləri, məzunları və daha geniş ictimaiyyətlə birbaşa ünsiyyət qurmaq üçün effektiv kanal təqdim edir. "Facebook", "Twitter" (X), "İnstagram", "YouTube", "LinkedIn" və  "TikTok" kimi platformalar vasitəsilə universitetlər real vaxt rejimində mühüm elanları, kampus yeniləmələrini, hadisə təfərrüatlarını və akademik nailiyyətləri paylaşa bilərlər. Bu, icma hissini gücləndirir və müxtəlif maraqlı tərəflər arasında fəal iştiraka təkan verir.
 
Tələbələrin cəlbi və qəbulu: Bir çox namizəd tələbələr kollec axtarışları zamanı sosial mediadan fəal şəkildə istifadə edirlər. Universitetlər cəlbedici məzmun və vizual media vasitəsilə kampuslarını, tələbə həyatını və akademik təkliflərini nümayiş etdirməklə bu tendensiyadan istifadə edə bilərlər. Potensial müraciət edənlərə yönəlmiş sosial media marketinq kampaniyaları onların qərar qəbul etmə prosesinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə və müraciətlərin və qeydiyyatların artmasına səbəb ola bilər.
 
Məzunlarla əlaqələr və fandreyzinq: Sosial media platformaları universitetlərə məzun icması ilə əlaqə saxlamaq üçün əla imkan yaradır. Aktiv sosial media hesablarını saxlamaqla universitetlər məzunların uğur hekayələrini paylaşa, şəbəkələşmə tədbirlərini təşviq edə və məzunları vəsait toplama kampaniyalarına töhfə verməyə təşviq edə bilərlər. Sosial mediadan səmərəli istifadə məzunların əlaqələrini gücləndirməyə və məzunların iştirakını və hədiyyələrini artırmağa kömək edə bilər.
 
Brend quruculuğu və reputasiyanın idarə edilməsi: Sosial mediada mövcudluq universitetin brend imicinin formalaşmasında və onun reputasiyasının idarə olunmasında mühüm rol oynayır. Müsbət xəbərləri, akademik nailiyyətləri və ictimaiyyətin iştirakını davamlı olaraq paylaşmaqla universitetlər öz nüfuzlarını gücləndirə və qlobal auditoriya qarşısında güclü tərəflərini nümayiş etdirə bilərlər. Bundan əlavə, sosial mediada istifadəçilərlə əlaqə yaratmaq universitetlərə şəffaflıq və hesabatlılığa sadiqlik nümayiş etdirərək iradları və rəyləri operativ şəkildə həll etməyə imkan verir.
 
Biliyin yayılması və tədqiqatın təşviqi: Sosial media universitetlərə bilikləri yaymaq və tədqiqat səylərini təşviq etmək üçün platforma təklif edir. Tədqiqat nəticələrini, akademik nəşrləri və professor-müəllim heyətinin fikirlərini bölüşməklə, universitetlər özlərini müvafiq sahələrində düşüncə liderləri kimi göstərə bilərlər. Sosial media, həmçinin dünya miqyasında alimlər və tədqiqatçılar ilə əməkdaşlıq və şəbəkə imkanları yaradır.
 
Böhran kommunikasiyası və fövqəladə hallar barədə xəbərdarlıq: Böhran və ya fövqəladə hallar zamanı sosial media universitetlər üçün sürətli ünsiyyət vasitəsi rolunu oynayır. Təbii fəlakətlər, kampus insidentləri və ya sağlamlıqla bağlı fövqəladə hallar (məsələn, COVID-19 pandemiyası  dövrü) zamanı universitetlər real vaxt yeniləmələri, təhlükəsizlik təlimatları və icma üzvlərinə dəstək vermək üçün sosial mediadan istifadə edə bilərlər. Bu, fövqəladə hallara hazırlığı artırır və ümumilikdə tələbələrin, müəllimlərin və işçilərin rifahını təmin etməyə kömək edir.
 
Auditoriyanın təhlili və analizi: Sosial media analitikası vasitəsilə universitetlər öz auditoriyasının seçimləri, maraqları və onlayn davranışları haqqında dəyərli fikirlər əldə edə bilərlər. Məlumata əsaslanan bu yanaşma universitetlərə öz məzmununu, kampaniyalarını və kommunikasiya strategiyalarını hədəf auditoriyaları ilə daha yaxşı rezonans yaratmaq və daha əhəmiyyətli təsir və nişan əldə etmək üçün uyğunlaşdırmağa imkan verir.
 
Sonda qeyd edək ki, sosial media müasir rəqəmsal əsrdə universitetlər üçün həyati bir vasitəyə çevrilib. Onun əhəmiyyəti müxtəlif maraqlı tərəflərlə ünsiyyətin, əlaqələrin qurulmasında, brendin görünməsinin artırılmasında və universitetin güclü tərəflərinin və nailiyyətlərinin nümayiş etdirilməsindədir. Sosial mediadan səmərəli istifadə etməklə universitetlər rəqabət üstünlüyünü qoruya və getdikcə bir-birinə bağlı olan dünyada aktuallığını saxlaya bilərlər. Bununla belə, qeyd etmək vacibdir ki, heç də bütün ölkələr sosial medianı eyni səviyyədə qəbul etmir və ya sosial medianın bütün potensialından istifadə etməyə imkan verən internetə nüfuzetmə dərəcəsinə malik deyil.
 
Gələcək tələbələr üçün sosial medianın önəmi
 
Sosial media, həmçinin Minilliyin gələcək tələbələrinin, xüsusən də ali təhsil seçimlərini nəzərdən keçirənlərin həyatında mühüm rol oynayır. O, məlumat toplamaq, universitetlərlə əlaqə saxlamaq və onların akademik səyahətləri ilə bağlı əsaslandırılmış qərarlar qəbul etmək üçün vacib platformaya çevrilib. Sosial medianın gələcək tələbələr üçün əhəmiyyətini aşağıdakı aspektlərdə görmək olar:
 
Tədqiqat və məlumatların toplanması: Tələbələr universitetləri, kollecləri və akademik proqramları araşdırmaq üçün tez-tez sosial mediadan istifadə edirlər. Onlar universitetin rəsmi səhifələrini araşdıra, yazıları oxuya, videolara baxa və universitetin mədəniyyəti, dəyərləri, kampus həyatı, imkanları və akademik təklifləri haqqında məlumat əldə edə bilərlər. Potensial tələbələr sosial media vasitəsilə dərc olunan məzmunun nə qədər aktual və aktual olduğunu və universitetin onların suallarını cavablandırmaqda nə qədər operativ və effektiv olduğunu qiymətləndirə bilərlər. Sosial media ənənəvi marketinq materiallarından daha orijinal və şəxsi perspektiv təmin edir.
 
Maraqlı məzmun və virtual turlar: Bir çox universitetlər virtual kampus turları, tələbə rəyləri və fakültə diqqətçəkən məqamları da daxil olmaqla, cəlbedici məzmunu paylaşmaq üçün sosial mediadan fəal şəkildə istifadə edirlər. Bu cür məzmun gələcək tələbələrə qərar qəbul etməzdən əvvəl kampus mühitini, sinif təcrübələrini və dərsdənkənar fəaliyyətləri vizuallaşdırmağa kömək edir.
 
Qəbul komissiyası ilə birbaşa ünsiyyət: Sosial media platformaları gələcək tələbələrə universitetin qəbul qrupları ilə birbaşa əlaqə saxlamağa imkan verir. Onlar sual verə, qəbul tələbləri ilə bağlı izahat axtara və vaxtında cavab ala, ərizə prosesini daha əlçatan və səmərəli edə bilərlər.
 
Hazırkı tələbələr və məzunlarla əlaqə: Gələcək tələbələr sosial media qrupları və səhifələri vasitəsilə cari tələbələr və məzunlarla əlaqə saxlaya bilərlər. Bu qarşılıqlı əlaqələr tələbə təcrübələri, kampus mədəniyyəti və məzun olduqdan sonra potensial karyera yolları haqqında dəyərli fikirlər təqdim edir. Potensial tələbələr öz təcrübələrini və dəyərli perspektivlərini daxildən dərk edə bilərlər.
 
Təqaüdlər və maliyyə yardımı haqqında məlumat: Universitetlər tez-tez təqaüd imkanlarını və maliyyə yardımı resurslarını təşviq etmək üçün sosial mediadan istifadə edirlər. Namizəd tələbələr qiymətli maliyyə imkanlarını əldən verməmələrini təmin edərək, son tarixlər və müraciət prosedurları haqqında məlumatlı ola bilərlər.
 
Qəbul tədbirləri və vebinarlar: Sosial media platformaları virtual qəbul tədbirlərinin, vebinarların və məlumat sessiyalarının təşviqini asanlaşdırır. Namizəd tələbələr bu tədbirlərdə uzaqdan iştirak edə bilərlər ki, bu da onlara universitet nümayəndələri ilə əlaqə saxlamağa və qurumu daha dərindən başa düşməyə imkan verir.
 
Qərar qəbul etmə prosesi zamanı əlaqədə qalın: Qərar vermə prosesi boyunca sosial media gələcək tələbələrə universitetlərlə əlaqə saxlamağa və qəbul qərarları, təqaüd mükafatları və digər müvafiq məlumatlar haqqında yeniliklər almağa imkan verir.
 
Yaşıdların tövsiyələri və rəyləri: Sosial media potensial tələbələrə yaşıdlarının tövsiyələrini almağa və indiki və ya keçmiş tələbələrin rəylərini oxumağa imkan verir. Sosial mediada paylaşılan müsbət təcrübələr onların müəyyən bir universitetə ​​müraciət etmək qərarına təsir edə bilər.
 
Mədəni və müxtəliflik anlayışları: Beynəlxalq tələbələr universitetlərin mədəni müxtəlifliyi və inklüzivliyi haqqında məlumat əldə etmək üçün sosial mediadan istifadə edə bilərlər. Onlar digər beynəlxalq tələbələrlə əlaqə saxlaya və onların yeni ölkəyə keçidini dəstəkləmək üçün resurslar tapa bilərlər.
 
Bacarıq və nailiyyətlərin nümayişi: Sosial media platformaları, xüsusən də "LinkedIn", gələcək tələbələrə bacarıqlarını, nailiyyətlərini və dərsdənkənar fəaliyyətlərini nümayiş etdirmək üçün bir yer təmin edir. Yaxşı seçilmiş profil onların tətbiqinə müsbət təsir göstərə və onları potensial mentorlar və gələcək işəgötürənlərlə birləşdirə bilər.
 
Beləliklə, sosial media potensial tələbələr üçün tədqiqat, məşğul olmaq və universitetlərlə əlaqə yaratmaq üçün güclü bir vasitədir. O, onlara məlumatlı qərarlar qəbul etməyə, resurslara daxil olmağa və ali təhsil mənzərəsində səmərəli şəkildə naviqasiya etməyə kömək edən dinamik və interaktiv platforma təklif edir. Sosial medianın mənimsənilməsi universitetlərə potensial abituriyentlərin daha geniş auditoriyasına çatmağa və onlara akademik səyahətləri boyunca lazımi dəstək və məlumat verməyə imkan verir.
 
 
 
Oruc MUSTAFAYEV


31.05.2024 | 16:15