Rəqəmsallaşan qiymətləndirmə - ÜSTÜNLÜKLƏRİ | |
Müasir texnologiyalar tədris prosesində müəllim və şagirdlər üçün müxtəlif imkanlar yaratmaqdadır. Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi və analizi təlim prosesinin çox vacib hissəsini təşkil edir. Qiymətləndirmə prosesində texnologiyadan istifadə müəllimlərə şagirdlərin nəticələrini operativ təhlil və gələcək dərslərin planlaşdırılması üçün istifadə etməyə imkan verir.
Rəqəmsal summativ qiymətləndirmə Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyinin 2018-ci il 28 dekabr tarixli 8/1 nömrəli Kollegiya qərarı ilə təsdiq edilmiş “Ümumitəhsil pilləsində təhsilalanların attestasiyasının (məktəbdaxili qiymətləndirmənin) aparılması Qaydası”na əsasən keçirilən ənənəvi summativ qiymətləndirmələrin kompüter avadanlıqlarından və müvafiq proqram təminatından istifadə edərək təşkilidir. Elm və Təhsil Nazirliyi tərəfindən məktəbdaxili qiymətləndirmənin rəqəmsallaşdırılması prosesinin tətbiqinə ötən tədris ilindən pilot olaraq başlanılıb. Bu məqsədlə Bakı şəhəri üzrə 50 ümumi təhsil müəssisəsində böyük summativ qiymətləndirmənin rəqəmsal təşkili həyata keçirilməkdədir.
Elm və Təhsil Nazirliyinin Qiymətləndirmə sektorundan əldə etdiyimiz məlumata görə, cari tədris ilində ümumi təhsil müəssisələrində kiçik summativ qiymətləndirmənin rəqəmsal təşkilinə başlanılıb. Rəqəmsal summativ qiymətləndirmələr tədris ili üzrə dövlət ümumi təhsil müəssisələrində texniki təminat və internet olduğu təqdirdə IV-XI siniflərdə fiziki tərbiyə, təsviri incəsənət, musiqi, çağırışaqədərki hazırlıq, texnologiya fənləri istisna olmaqla bütün fənlər üzrə aparılır. IV-XI siniflərdə fiziki tərbiyə, təsviri incəsənət, musiqi, çağırışaqədərki hazırlıq və texnologiya fənləri üzrə summativ qiymətləndirmələr həmin fənlərin xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla təşkil olunur. Təhsilalanın rəqəmsal summativ qiymətləndirmədə topladığı ballar və onların uyğunlaşdırıldığı qiymət summativ qiymətləndirmənin aparıldığı tarixdə sinif jurnalında və “Məktəbli kitabçası”nda yazılır. II və III siniflərdə summativ qiymətləndirmələr kağız formatında aparılır.
Məlumata əsasən, rəqəmsal summativ qiymətləndirməyə hazırlıq məqsədilə ümumi təhsil müəssisələrinin rəhbərliyi tərəfindən aşağıdakı tədbirlərin görülməsi təmin olunur:
Summativ qiymətləndirmələrin rəqəmsal keçirilməsi ənənəvi qiymətləndirmə ilə müqayisədə özündə bir çox üstünlükləri ehtiva edir. Belə ki, qiymətləndirmənin rəqəmsallaşması nəticəsində təhsilalanların və təhsilverənlərin rəqəmsal bacarıqları təkmilləşdirilir, təhsilalanların nəticələrinə dair çevik hesabatlılıq aparılaraq fərdi yanaşma təmin olunur, valideyn və qanuni nümayəndələrə təhsilalanın nailiyyətini izləmə imkanları yaradılır, ümumi təhsil müəssisələrində kağız israfının qarşısı alınır. Rəqəmsallaşan məktəbdaxili qiymətləndirmənin əsas üstünlüklərindən biri də təhsilalanların rəqəmsal keçirilən beynəlxalq qiymətləndirmə tədqiqatlarına hazırlığının təmin edilməsidir.
Lamiyə ƏLİMƏRDANOVA |
|
18.11.2022 | 09:37 | |
|
|
|